Στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κοζάνης πραγματοποιήθηκε
ιατρική ενημερωτική διάλεξη, με θέμα «Πρόληψη και Προαγωγή Υγείας», στην οποία εισηγητής ήταν η Υπαστυνόμος Α΄ κα. Γεωργία Παπαγιάννη, Ειδικός Παθολόγος και ιατρός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας. Ομιλήτριες της διάλεξης ήταν οι συνεργαζόμενοι ιατροί του Ενιαίου Κοινωνικού Δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, Δρ Μόσχου και η Δρ Κουντουρά, οι οποίες ανέπτυξαν θέματα που αφορούν την πρόληψη νοσημάτων, τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Τη διάλεξη παρακολούθησε ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης, Αστυνομικός Διευθυντής κ. Ηλίας Τσιότσιας, καθώς και αστυνομικό προσωπικό των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και υιοθέτησης υγιεινών συνηθειών, με στόχο τη διατήρηση και την προαγωγή της υγείας.