Aρχική

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ

Εκτύπωση

Ο Σύλλογος Γονέων και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Πτολεμαΐδας οφείλουν να ευχαριστήσουν τη διεύθυνση και το προσωπικό  του ΚΕΚ Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α.Ε. για τη δωρεά 6 Η/Υ στο σχολείο μας. Η χρήση των Η/Υ θα διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους και  θα ενισχύσει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών.Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά.

Η Διευθύντρια
του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας
Δημητρίου Ελένη