Ο Σύλλογος Γονέων και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Πτολεμαΐδας οφείλουν να ευχαριστήσουν τη διεύθυνση και το προσωπικό του ΚΕΚ Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α.Ε. για τη δωρεά 6 Η/Υ στο σχολείο μας. Η χρήση των Η/Υ θα διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους και θα ενισχύσει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών.Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά.
Η Διευθύντρια
του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας
Δημητρίου Ελένη
Aρχική
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
- Εμφανίσεις: 1951



















